Sunday, March 8, 2009

time to invite the people who dream


Alber Elbaz
一個很像企鵝的男人
由他設計下的LAVIN 正是我心中低調貴氣的女裝典範
可穿性強
剪裁流麗
不買弄性感
絕對不是一季即棄的趕潮流款式
我擁有不起他的大作
但我盡量會做好季季欣賞的本份
可是今季我要記下的
不是他的衣服
而是他的一句淡淡的說話
"Now, everybody said, ‘Let’s do a small show.’ Intimate, I believe in, but a small show - if you invite only the editors in chief - all the writers, the assistants lose the dream. This is the time to invite the people who dream."
在所有吸血大品牌節省開支
紛紛捲起紅地毯的檔兒
他淡淡的在WWD拋這下一句
我覺得他帥死了
Alber Elbaz!




1 comment:

goooooood girl said...

your blog is very good......